Tuesday 18 March 2014

Assalamualaikum

Assalamualaikum.. agak lama tak mengupdate blog ni..bukan ape, agak sibuk sedikit semester ni. Alhamdulillah ada kelapangan nak mengupdate  malam ni.. Ada beberapa perkara yang ingin diberitahu, pertama sekali, Myra nak ajak, kawan kawan sedekahkan Al fatihah buat kedua dua pelajar Kolej Vokasional Kuala Kangsar (dahulunya dikenali sebagai SMVKK), nak tahu kenapa? sebabnya mereka berdua ini telah kembali ke rahmatullah setelah tersesat ketika mendaki gunung bubu, nak tahu cerita lanjut, boleh lah klik pada pautan yang yang Myra letak kat bawah ni ya,

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/DuapelajarterakhirhilangdiGunungBubuditemuilemas/Article/?bh

Yang keduanya, marilah kita bersama sama berdoa agar dipermudahkan urusan mencari dan menyelamatkan mangsa mangsa yang hilang ketika menaiki kapal terbang MH 307..Ameen..

yang ketiga, dikesempatan ini, Myra nak mengucapkan selamat maju jaya buat sahabat yang bakal menduduki peperiksaan akhir, semoga dipermudahkan ketika menjawab peperiksaan, diterangkan hati, ingat tau selepas kita berusaha sehabis baik, baharu lah kita bertawakkal..kalau terlupa ketika sedang menjawab peperiksaan, selawat nabi, sambil pegang ubun ubun (bahagian hadapan kepala )
Insya Allah ingat semula..
jagalah kesihatan diri kawan kawan semua ya,Assalamualaikum

No comments: